Povestea inedită a ieșencei Ștefania Mihăilescu: Vocea ei cucerește brandurile de top din România și din lume

Când ascultați un mesaj publicitar, este posibil ca vocea care vă întâmpină să fie a unei ieșence. Ștefania Mihăilescu este vocea din spatele multor campanii audio, de la reclame TV și radio la mesaje pentru centrale telefonice sau spoturi pentru produse medicale și suplimente, videoclipuri de prezentare ale unor instituții medicale, bănci sau companii de IT. În ciuda avansului inteligenței artificiale, Ștefania Mihăilescu a menționat pentru „Ziarul de Iași” că vocea umană rămâne esențială pentru a transmite emoție și naturalețe.

De-a lungul carierei de voiceover, Ștefania Mihăilescu a colaborat cu branduri precum Anyoli, Kamis, Cronosmed, Fiterman Pharma, Douglas, Cosmetic Plant, Recolamp sau Edu Boost. Pe lângă această activitate, Ștefania Mihăilescu este și prezentatoare de evenimente și solistă. Ea spune că toate aceste pasiuni sunt legate de voce, scenă și comunicare. Ștefania  Mihăilescu a început să lucreze ca voiceover artist în urmă cu mulți ani, când era reporter la Radio Iași. Experiența aceasta a ajutat-o să își îmbunătățească vocea și dicția, a povestit ea pentru „Ziarul de Iași”.

 

Am început să descopăr secretele activității de voiceover în urmă cu mulți ani, pe vremea când lucram ca reporter la Radio Iași. Această experiență m-a ajutat enorm: mi-am șlefuit vocea, dicția, apoi am învățat să transmit emoție și să mențin atenția ascultătorilor. Practic, un voiceover artist dă viață textului. Poate fi vorba despre un mesaj de întâmpinare pentru o centrală telefonică, o reclamă la radio sau TV, o campanie pentru un brand, un clip video de prezentare, servicii medicale, spoturi pentru medicamente sau suplimente”, ne-a explicat Ștefania Mihăilescu.

Cum își pregătește vocea pentru proiecte complexe

Într-o zi obișnuită de muncă, Ștefania își pregătește vocea cu exerciții, apoi verifică proiectele în lucru. După înregistrare, trece la editare și trimiterea fișierelor audio către clienți. Timpul pentru finalizarea unui proiect variază: pentru o reclamă scurtă, poate dura câteva ore, iar pentru proiecte complexe, precum cele de e-learning, poate ajunge la o zi sau două de lucru.

În primul rând am grijă să aloc timp suficient pentru a-mi pregăti vocea cu exerciții de respirație și încălzire specifice. Apoi, verific proiectele în lucru: spoturi comerciale, narațiuni video, voci pentru reclame TV, radio sau mesaje pentru centrala telefonică a unei companii. După ce am înregistrat, trec la editare și postproducție și apoi trimit imediat fișierele audio către clienți. Referitor la cât timp îmi ia, în medie, să finalizez un proiect ce presupune înregistrarea unei voci, pot spune că totul depinde de complexitate. Pentru o reclamă scurtă, pot livra vocea în câteva ore, mai ales dacă sunt puține versiuni de text. Pentru proiectele mai complexe cum sunt, de exemplu, proiectele e-learning, atunci timpul meu de livrare poate crește la o zi întreagă sau chiar două zile de înregistrări și revizuiri. Îmi place să fiu atentă la detalii și să respect cerințele precise ale clienților”, a afirmat Ștefania.

Ștefania Mihăilescu despre colaborările cu branduri mari și agenții de publicitate
Aceasta ne dezvăluie că lucrează într-un studio propriu tratat fonic, folosind un microfon profesional și o interfață audio de înaltă calitate. Folosește softuri de înregistrare recomandate de specialiști. A colaborat cu agenții de publicitate și branduri mari din retail și servicii.

Lucrez în studioul propriu care este tratat fonic, un lucru esențial pentru a evita ecoul și zgomotul de fundal. Microfonul profesional și o interfață audio de înaltă calitate îmi sunt cei mai buni prieteni. Folosesc softuri de înregistrare recomandate de specialiștii în domeniu astfel încât să ajung la acel echilibru optim între claritate și căldură a sunetului. Am colaborat cu diverse agenții de publicitate și branduri mari din zona de retail și servicii: de la lanțuri farmaceutice (pentru care am înregistrat voce reclame medicamente și suplimente) la firme de telecomunicații care au nevoie de voce pentru centrala telefonică. În plus, am făcut voiceover și pentru videoclipuri de prezentare ale unor instituții medicale, bănci sau companii de IT. O varietate plăcută, care mă ține mereu în priză! Am dat voce pentru branduri precum Anyoli, Kamis, Cronosmed, Fiterman Pharma, Douglas, Cosmetic Plant, Recolamp sau Edu Boost”, ne-a spus Ștefania.

Continuarea pe Ziarul de Iasi

Articolul Povestea inedită a ieșencei Ștefania Mihăilescu: Vocea ei cucerește brandurile de top din România și din lume apare prima dată în BIT24.RO.



* BITTV.INFO *

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *