Schimbări din această lună, în ceea ce privește depunerea documentelor pentru obținerea șomajului tehnic. Conform reprezentanților Agenției Județeane pentru Ocuparea Forței de Muncă Iași, angajatorii interesați pot transmite doar online documentaţia începând cu data de 1 noiembrie 2021, la adresa iasi@anofm.gov.ro.
“Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Iași informează agenții economici cu privire la faptul că, începând cu data de 01.11.2021, documentele necesare acordării șomajului tehnic în conformitate cu Ordonanța de Urgență nr. 111 din 2 octombrie 2021 pentru stabilirea unor măsuri de protecție socială a angajaților și a altor categorii profesionale în contextul interzicerii, suspendării ori limitării activităților economice, determinate de situația epidemiologică generată de răspândirea Coronavirusului SARS CoV-2, se vor transmite electronic la următoarea adresă de e-mail dedicată acestei măsuri de sprijin: iasi@anofm.gov.ro. Pentru informații actualizate, agenții economici sunt rugați să consulte periodic site-ul ANOFM www.anofm.ro/județul Iași și www.facebook.com/AJOFM Iasi“, au declarat reprezentanții Agenției Județeane pentru Ocuparea Forței de Muncă Iași
Astfel,transmiterea prin poşta electronică va asigura protecția socială a angajaților și a
altor categorii profesionale, în contextul situației epidemiologice actuale.
* BITTV.INFO *